Hvilken temperatur er jeres pool nu?

Andre erfaringer, som ikke kan placeres i fora ovenfor.

Hvilken temperatur er jeres pool nu?

Indlægaf petitadmin skrevet tirs 18. aug 2009 23:15

Hej alle - bare for at høre - hvilken temperatur er jeres udendørs pool lige nu og har I varme på (og hvilken?) Vores pool er efter de sidste par dages lidt forskellige vejr 25 grader celsius - og vi har solvarme til at varme poolen op. Vi nyder de sidste sommerdage... :D
petitadmin
Site Admin

Re: Hvilken temperatur er jeres pool nu?

Indlægaf Susan skrevet fre 21. aug 2009 22:25

Hej God idé at høre lidt om jeres andres swimmingpool :D Vores pool er lige nu 28 grader og vi har solvarme på om dagen. Årets varmeste dag igår gav lige vandet et par grader mere :D :D
Susan

Indlægaf Latino skrevet lør 22. aug 2009 00:17

Hey...! Sidder lige efter en badetur i poolen og surfer lidt... ;) Mit vand er 27 grader - jeg har endnu ingen varme på, men det har været en god sommer.... :lol: Poolparty imorgen med 25 gæster - cool og masser af badetid, selvom vejret ikke lige bliver bedst...! Hygge...
Latino

Indlægaf Jespernew skrevet fre 28. aug 2009 12:02

Vores pool er lige nu 26 grader (idag). Jeg er begyndt at lægge et "termotæppe" (af plastbobler) ud på vandoverfladen hver aften, fordi nattetemperaturen ellers vil nedbringe graderne i poolen i øjeblikket. Det virker...! :D
Jespernew

Indlægaf Hansen skrevet tors 3. sep 2009 11:55

Hmm... vores pool er kun 26 grader idag.... men sæsonen er ikke slut endnu...heldigvis.
Hansen

Tilbage til Øvrige indlæg til vandglade mennesker