Vinterdække til oval swimmingpool?

Erfaringer, gode råd og tips fra brugere om tilbehør og udstyr

Vinterdække til oval swimmingpool?

Indlægaf Hansen skrevet tors 3. sep 2009 11:53

Hej - jeg er ny i dette forum, men jeg vil gerne høre om der er nogen der har erfaringer med, hvor jeg kan købe et vinterdækken til vores ovale (7,5 x 3,5m) swimmingpool...? Det gamle er for hullet... :) Iøvrigt ser forum og hjemmesiden spændende ud. vh Hansen
Hansen

Re: Vinterdække til oval swimmingpool?

Indlægaf petitadmin skrevet tors 3. sep 2009 14:54

Hej Hansen, velkommen til vores poolforum, dejligt at der kommer nye personer til hele tiden... :D
Jeg er ikke klar over om du har "romertrappe", alm. stige, eller om der skal tages hensyn til en trappe ved et vinterdækken, men umiddelbart kan et sådan dækken fås i omegnen af kr. 200,-/m2 hos Berle swimmingpool - se her: http://www.berlepool.dk/webshop/order_p ... r=16&r1=31

men kan også fås andre steder. Det kræver lidt arbejde at montere 1. gang, men derefter er det en ½-times sag, når det skal bruges om vinteren. God fornøjelse :)
petitadmin
Site Admin

Indlægaf petitadmin skrevet ons 9. sep 2009 14:16

Hej - Jeg har nu hørt at Wellmax er ret dygtige til det med vinteroverdækning - som bliver specialsyet efter mål, naturligvis. God og fornuftig pris efter sigende...

http://www.wellmax.dk/shop/overdaekning ... 637c1.html
;)
petitadmin
Site Admin

Indlægaf Hansen skrevet fre 11. sep 2009 14:42

Hej Petitadmin,

Tak for tilbagemeldingen - jeg har kontaktet dem og har valgt den ene - jeg fik et godt tilbud... ;)
Tak for et godt tip...!
Hansen

Tilbage til Udstyr og tilbehør til Swimmingpools, Jacuzzi, Spapools mv.